Tralla la la la laa

Datum: 2010-03-11 / Tid: 03:10:38
Jag vill börja med att säga Välkommen tillbaka mina älskade vänner! Eller not. Jag har inte stått på rippelinjen sedan fredag morgon och det är för lång tid enligt fingrarna. Idag andra perioden hamnade jag där och benen satt som berget i fiskarna. Så det var inte oväntat att 4 blåsor skulle ploppa upp efter ett tag, jag har saknat er mina vänner. Aj aj.

Idag innan jobbet har det varit motgångar. Avbeställningsskyddet på Irland gäller bara vid sjukdom och läkarintyg. Grattis! Det var ju verkligen roligt.
Ringde tandläkaren för att få en tid att kolla mina tänder när jag är hemma i påsk och hoppas att få till det där med tandläkar försäkring så jag betalar en summa varje månad och sen får tandläkaren borra och gräva hejvilt i min trut utan att jag behöver lägga ut en penny. Men såklart måste jag vara helt "ren" i munnen innan den högavlönade mannen kan bestämma kvalitén på gaddarna. Med andra ord måste jag borra eventuella hål innan. Jag misstänker att jag har två hål nu, hade värk i en tand för några veckor sedan men värken är borta nu men tror ändå att det kan vara ett litet hål. Det kommer ju att bli billigt och bra för för mej som har sååå mycket pengar att roa mej för. Tandläkare är tjuvar i vita rockar.
Skänk gärna en slant till Elinas tandläkar fond, kontakta mej på nr 99887792 för mer information och kontonummer.

Det lilla positiva är att jag måste ha nya linser, men jag trodde jag skulle behöva göra en synundersökning innan och då skulle jag inte hinna få linserna innan jag åker tillbaka till Norge efter påskvistelsen i Sverige, men tur som jag hade mitt i all otur så behövde jag inte det utan den trevliga damen i luren skulle beställa linserna till mej idag så det är bara att hämta dem när jag kommer tillbaka till Sverige. Danke.

Jag vill göra en high five till alla trevliga telefonister. Det gör alla obehagliga samtal så mycket trevligare. Minns när jag skulle säga upp mitt com hem bredband när jag skulle flytta till Norge och hade nästan en dejt i luren med den trevliga killen med den härliga göteborgs dialekten. Han berättade att han oxå hade varit i norge och jobbat och sen åkt till australien ett halvår, berättade om massa saker han gjort där och vi klickade för en sekund innan jag mindes lite vagt varför jag ringt denna främling. Tyvärr så finns det mycket snäsiga telefonister oxå och jag kan ju inte låta bli att ha samma snäsiga ton tillbaka. Rätt åt er!

Nu har klockan blivit alldeles för mycket så nu må jag sova.
Det stormar och regnar så jag tror Vita Huset blåser med. Vi kanske vaknar upp i orkanger imorn om vi har otur.

Sov så gott så hörs vi imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0