Trött och slut

Datum: 2010-03-31 / Tid: 23:06:03
Nu har jag just kommit hem till pappa efter en kväll med min vän Johanna.
Först var vi på ridskolan och kollade när Anna Karins hästar hoppade, sen for vi till lägenheten min och jag blev så överraskad när jag kom in dit för det var så rent och fint. Pappa och Jenny hade tydligen varit där och städad hela lägenheten och jag blev så glad och tacksam för det. En sak mindre att göra. Jag packade upp det jag hade med mej från norge och packade ner sommarkläderna. Skönt att det är gjort! Nu är det bara små saker som smycken, filmer osv som jag behöver packa ner.

Efter lägenheten for vi hem till Johanna och drack te. Sen blev vi sugen på onyttigt så vi for bort på Kusen och köpte mat. Ångrar det bittert för just nu är jag så himla mätt och trött.

Tankarna snurrar värre än nånsin. Jag försöker pussla och få ihop dom här dagarna så jag hinner med allting. Så mycket som jag ska göra men ändå har jag fått valt bort så mycket saker pga tidsbrist.

Nu kommer snart Vicky och plockar upp mej så natten spenderar jag med henne.

Imorgon blir det tandläkare, vicky, frissan, vicky, middag hos mamma och däremellan måste jag försöka klämma in nåt mer. Stressigt att vara hemma och vara poppis.

Tack Naana för en kanon kväll!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0