Vänskap

Datum: 2010-03-17 / Tid: 20:07:49
1. Mitt namn: elina engberg

2. Vart träffades vi?: i riibodarna

3. Chansa på mitt mellannamn: maria

4. Hur länge har du känt mig?: vet inet riktigt, men bra många år är det nu

5. Hur bra känner du mig (mycket, inte så bra, inte alls)?: mycket =)

20. Skulle du säga att jag är HAHA rolig eller sarkastisk rolig?: hahha, min underbara har nog en av de bättre uppsättningar humor man kan ha

23. Vilket av dessa uttryck skulle du använda för att beskriva mig: prydlig. slampig, genomsnittlig, sportig, punk, hippie, glamorös, eller snobbig?: meh, underbar fanns ju inte med! och inte ängel heller..

25. Om det fanns ett bra smeknamn till mig, vilket skulle det va? lina

26. Är mina föräldrar fortfarande tilsammans?: nej nej

27. Har jag snygg rumpa?: absolut

28. Om jag hade broccoli mellan tänderna, skulle du säga det till mig? klat jag skulle, elakt annars!

29. Älskar du mig?: ja, mycket

Är jag:

30. Tyst eller högljudd? högljudd

31. Kort eller lång? kort, fast eftersom ja med är en shoortie så passar det ju bra

32. Konstig eller ett orginal: orginal

33. Smart eller korkad? smart

34. Tråkig eller rolig? rolig så klart, annars så hade jag inte fått tränade magmuskler tillsammans med dig

35. Attraktiv eller Oattraktiv? attraktiv definitivt

Tycker du att jag är (ja eller nej)

36. Ett psyko? nej

39. En nörd? bara om det är bra att vara en nörd

40. En slampa? definetly NOT

41. Ghetto? nope

42. En idiot? nej

43. Schitsofren?inte mer än jag ;) 

44. Hemsk? nej, underbarare får man leta efter

45. Barnslig? nej, inet mer än vad som är nyttigt

46. Vuxen? lagom

Bara några frågor till:

47. Vad tror du jag kommer bli när jag är vuxen? ambulansförare

48. A) Tror du jag kommer gifta mig? absolut, vem ska jag annars ha som granne och kompis när jag ska ut på "rastning" med mitt dagis ni alla tror jag kommer skaffa

B) Om ja, vem tror du jag kommer gifta mig med? not my Man, någon helgo pudding

50. Vem är min bästa vän? du är min och jag hoppas jag finns i toppen på din lista

51. Vilken låt påminner dig om mig? hotel california, och dia psalma låtarna, och ej att förglömma vår älskade rosenström =)

52. Påminner jag dig om någon karaktär på tv? men jag tittar ju knappt på tv så dte var en orättvis fråga ;)

53. Om du kunde döpa om mig, vad skulle jag heta då? var det något fel på elina?!

54. Har du drömt om mig någon gång? absolut

55. Ett personlighetsdrag du tycker om hos mig: svårt att välja, men ärlig, go o glad för det mesta, underbar helt enkelt

56. Om du kunde ge mig vad som helst, vad skulle det va? vad vill du att jag ska ge dig, vad vill du ha? säger du månen och stjärnorna så fixar vi det

57. Något som är typiskt för mig? lyckas hitta as holes till pojkar

58. Är jag ful, genomsnittlig, okay, snygg, vacker, het? hottie, glömmer aldrig förra påsken ;) haha

59. Skulle du kunna kyssa mig? på fyllan ja, men i nyktert tillstånd så skulle jag bara pussa på dig

60. Skulle du överväga att vara min pojkvän/flickvän? skulle jag falla för tjejer så vet du att jag hade vartit gift med dig redan, men nu föredrar jag ju boys

61. Tänker du på mig ibland även fast jag är offline? finns alltid med mig

62. Om vi tillbringade en dag tillsammans, vart skulle vi gå och vad skulle vi göra?
man vet aldrig vad som händer när vi är i farten, memn det skulle garanterat bli kul
63. Om du kunde beskriva mig med ett ord, vilket skulle det vara? underbar

66. Vilket ord säger jag hela tiden? hmm =/ nu kommer jag ju inte på det bara för det *irriterande*

67. Finns det något som du vill säga till mig? inget som du inet redan vet, men du är underbar och vad som än händer så kommer jag alltid att finnas vid din sida! vi behöver inte höras varje dag, det kan ta veckor, månader och år men ajg kommer aldrig att glömma eller svika dig. telefonen är sällan av och när det än är på dygnet och vad jag än gör så har jag alltid tid med dig min ängel.

Denna lista skrev min vän Maddis om mej 2006. Jag hittade den nu längst bak i inkorgen på mejlen. Senast jag såg henne var på min mormors begravning och det är ca ett år och tre månader sen. Alldeles för länge enligt mej. Nu kan jag inte ringa och surra med henne heller på grund av den grymt dyra mobil räkning jag skulle få.
Men när jag kommer hem till sverige på besök så ska jag slå en signal och uppdatera mej om ALLT som hänt i hennes liv. Om det så ska ta en halv dag.

En liten parantes där bara. Nu ska jag fortsätta rensa hotmailen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0