Vila i frid älskade du!

Datum: 2010-03-18 / Tid: 13:34:12
När jag skulle iväg på jobbet så tänkte jag att jag skulle ta och inviga min nyinköpta skinnjacka. Det var 7 grader plus så det passade perfekt.
Det var roligt att vara på jobbet en timma och träffa lite folk. Jag käkade dock ingenting för jag mådde så illa. "Tandvärken" i axeln har kommit tillbaka :(.
När jag skulle gå hem igen när alla haft sina pauser så spöregnade det. Jag stog utanför dörren ett tag under taket och pratade med Marek. Sen vare bara att dra luvan över huvudet och vandra ut i världens spöregn. Jag kan nu säga att jag är blöt från topp till tå. Mina stackars skor ska vi inte ens tala om. Det kommer nog ta ett tag tills dom torkar upp. Lär ju måsta slänga dom i tvättmaskinen för man vill ju inte direkt gå och lukta katt piss om fötterna. Damn.

Inann jag gick mot jobbet skulle jag ta kort på snögubben men det blev en besvikelse. Den gamla gubben klarade inte dagens plusgrader så den har tippat och är bara en hög på marken. Det var olyckligt. Tur att 3 av tjejerna har kort på den för den var fin.

Nu ska jag smaska i mej värktabletter till lunch. Det slår tacos med hästlängder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0