Way over yonder in the minor key

Datum: 2010-03-24 / Tid: 12:46:31
Så typiskt att det är molnigt idag då när vi skulle ha lite lunch BBQ i solen. Hoppas på finväder på lördag så ska vi grilla riktigt då. Min matlust är btw helt borta. Finns inte alls. Sitter bara och stirrar på maten när jag ska äta. Har funderar på nånting som jag tycker är gott och är sugen på, men det finns ingenting. Less jag blir. Men det går nog till sig snart hoppas jag.

Nu väntar jag tills klockan blir två, då ska jag följa tjejerna till jobb och prata med bossen Kim, eller lämna sjukintyget till honom. Sen ska jag ner i produktion och prata med bossen Gudrun. Det är min dag.



Såhär mysigt hade jag det på bron i måndags



Marie var ute och sprang i solen och gjorde mej sällskap när hon kom tillbaka



Nåldyna till axel



Lillan som myser med mej när brudarna är på jobbet.

Nu håller jag på att försöka se vad jag fick tillbaka på skatten men det går såklart inte så bra för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0