Förkyld till 1000

Datum: 2010-05-25 / Tid: 07:27:24
Igår blev jag liggandes i sängen hela dagen pga av denna jäkla förkylning. Jag ligger även nu och tar mej på jobbet. Inatt har inte varit skojjig alls. Jag har hostat och när jag gör det på natten så gnisslar jag tänderna för att få det att sluta eller nåt, men det resulterade i att en bit av tanden lossnade. Greit. Går inge bra för mej just nu.

Igår var det Fina Emmas 20 åriga födelsedag!!
Jag masade mej upp ur sängen ett par timmar för att följa med tjejerna och äta på Hitras kamping. Det fanns verkligen mycket att välja mellan i menyn och det var riktigt svårt vad man skulle ta, men det slutade med en kyllingsnadder med strips, sallad och vitlökssås. Hur gott som helst.
När vi kom hem fikade vi kaffe och tårta.
Vid nio tiden fick jag nån sorts kvävnings känsla, kände att jag bara måste bort annars får jag panik. Fick låna Maries bil och drog ner kajen. Fiskade lite och försökte rensa tankarna. Sophie kom ner och höll mej sällskap och det var koseligt. Allting lika roligt när hon är "around". Hittar inget svenskt ord.
Men idag känns det lika illa som igårkväll. Vet inte vad det är, eller jag tror nog att jag egentligen vet. Ja, dagarna har varit lättare på Hitra.

Nu ska jag knarka te och halstabletter.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0