@ schverige igen

Datum: 2010-05-29 / Tid: 21:48:53
Igår blev det jobb för min del. Gick väl sådär, elvan på överläppen och den envisa hostan kändes inte passande på rippelinjen som jag började dagen med.
Andra perioden stog jag på vakuum maskinen med Emma. Det började pingla konstigt i näsan så jag blev rädd att röda havet var på ingående, när maskinerna stannade upp för ett trim pass för oss arbetare satte jag handen för näsan, och tur var väl de för det var som jag misstänkte, näsblod. Ikke bra. Halv sprang genom produkion till första bästa papper. Sen blev jag satt innen på kontoret med is i nacken och många stirrande ögon utifrån. Men jag överlevde denna dag oxå och efter jobbet plockade grabbarna upp mej sen bar det av mot sverige.
En lättsam biltur med skön musik och 2 grabbar peppade på red bull. Kan inte bli bättre.

Nu sitter jag hemma hos syster yster och vicky har precis anlänt. Vi var och hyrde film och köpte gotta förut. Har precis sett the taking of pelham 123 och den var grymt bra. Denzel Washington och John  Travolta! Klart sevärd. Hoppas den nångång kommer pryda min dvd samling.

Nu blir det en komedi och glass!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0