@ Sweden

Datum: 2010-05-15 / Tid: 16:34:53

Ja mina planer gick igenom. En helg i sverige.
Kom hem sent på torsdag kväll, då hämtade Johanna mej på stationen sen köpte vi med oss max hem till henne och såg film, blev även en övernattning där. Väldigt trevligt och mysigt.

Igår var jag med vicky, blev shopping på birsta, sen på kvällen middag på Viktoria med vicky, Mikka och Frida. Grymt god mat och väldigt trevligt sällskap.

Idag har jag och syrran varit hemma hos mamma och fikat. Även det väldigt mysigt. Nu har jag och Jocke just varit inne på birsta och kikat lite i affärer. Shoppade en fiskekniv, en tång och en krok så man kan få upp stortorskarna, bättre med en sån som man hakat i gälen än att jävlas med en håv.
Nu sitter jag hemma hos Vicky som inte är hemma. Hoppas hon kommer snart för jag saknar henne. Ikväll blir det utgång med henne och Frida.

Hoppas att dom har bra väder i norge för här är det 25 grader i skuggan och huuuur varmt som helst!

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0