Torsdag!

Datum: 2010-05-06 / Tid: 11:51:47
Solen skiner idag och jag hade tänkt tagit cykeln bort till grabbarna och passa på att träna inför fröya racet, men jag har så förbannat ont i halsen att jag knappt kan svälja. Har haft det sen i måndags och det vill inte ge med sig.

Nu håller jag på att försöka få tag på tanläkarn i timrå. Måste boka tid för en massa otrevligheter när jag är hemma där en sväng innan Green Day, men "just nu är det många som ringer så vi tar strax emot ditt samtal". Går inte så bra när man ringer från utlandet med tanke på att pengarna ryker på en gång om man ska sitta i kö.

I helgen funderar jag på om jag ska göra en tacotårta. Har varit sugen på att göra den sen jag åt den hemma hos mamma i påsk. Mumms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0