Tour de Fröya

Datum: 2010-05-06 / Tid: 00:19:07
Ännu en kväll avklarad.
Har varit så grymt trött på jobbet idag, men till slut blev jag övertrött så då blev allt väldigt roligt. Tänkte på massa grejjer killarna berättade igår och jag stog och skrattade högt för mej själv. Ibland kan man se folk som står med ett stort leende på läpparna medan de jobbar. Man har så mycke tankar så man ibland glömmer bort vart man är så då blir det helt enkelt att man skrattar/gråter för sig själv.

Nu ska ni få höra senaste nyheten!
Elina Engberg ska cykla 4.3 mil om 3 veckor. Tour de Fröya. Alltså grannön. Min chef Kim övertalade mej idag att anmäla mej och det var inte så svårövertalat. Man kan inte riktigt säga nej till det ansiktet :)
Men det blir nog kul, undrar bara hur jag ska orka 4 mil när jag inte har tränat på jag vet inte hur länge. festat varje helg sen jag vet inte hur länge och levt på norskarnas förbannade brödlunch sen jag vet inte hur länge. Jag fick med mej Elias oxå tills han kom på att han kommer vara i sverige då om han får sin semester beviljad. Men då försökte jag mej på jocke. Lite mer svårövertalat  där tills jag sa att vi inte ska tävla utan softa runt fröya på cykeln, snacka massa skit och ha en grogg i vatten flaskan. Då nappade han. Hoppas jag. Våran andra chef Ståle ska servera saft efter vägen spetsad med tequila sa han.
Vi värmer upp lite lätt på cykeln för det är nämligen sommarfest på kvällen efter cykel tävlingen. Fabriksfest med andra ord. Mat, dricka, dans, intriger och massa drama. Vi som cyklar får fler drinkbiljetter till festen och det tyckte jocke lät bra. Eller så sa Kim bara så för att jag skulle anmäla mej.
Nä mer senare om cykel och sommarfest.

Nu ska jag läsa en stund och sen sova. Kanske ska ta en tur på cykeln imorn om det inte regnar/snöar/haglar.

Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

oj är du tokig? Du kommer förtusan ramla in i mål och vara döende ;) Hahah näe men det blir nog skoj :P

2010-05-06 @ 08:18:42
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0