Bartender

Datum: 2010-11-12 / Tid: 22:26:29

Nu har jag bokat in mej på en bartenderutbildning i självaste Thailand. Så från och med den 28/3 och 4 veckor framåt kommer jag käka massa thainudlar, lära mej blanda massa drinkar, bli ruggigt grym i flair teknik, sola, bada, plugga, plugga plugga!!!
Kommer bli underbart. Längtar så mycket.

Jag har även fått jobb. Eller jag vet inte riktigt när jag ska börja men jag får veta på söndag till lunch. Hoppas på att få börja på måndag men det kan kanske dröjja lite längre. Får se.

Just nu sittter jag hos Vicky. Vi har käkat tacos och myst. Mikka kom just hit så därför passar jag på att vara lite vid datorn då vicky har sällskap.

skulle fixa internet nu men det står ju bara massa skit att man måste vara bunden ett jävla år. Måste ringa kundtjänst imorn och höra om man måste vara det. För det kan/vill ju inte jag vara.

Mer om jobb, thailand och annat skit någon dag framöver.



En favvolåt just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0