Thailand thailand thailand...

Datum: 2010-11-26 / Tid: 23:34:48
det är dom orden som driver mej framåt nu. Längtar så sjukt mycket men just nu känns det så avlägset. men i februari börjar det närma sig. Fattar inte att jag ska få åka dit. Läste nånstans att man kan simma med hajar där tidigt på morgonen. Lätt att jag ska göra. Jag ska även ta dykar certifikat. Passa på medan man liks är där. Sen tänkte jag se om jag hittar någon snäll thailändare med fiskebåt som man kan få följa med ut på. Skulle va fränt.

Nu har jag iaf gjort andra veckan på jobbet. Snart kör det igång med övertid varje dag. Kommer jobba från morgon till sen kväll, 7 dagar i veckan fram till jul. Pengar pengar, thailand thailand. Kommer inte ha nåt liv under den perioden. Men det kommer vara värt det när lönen kommer.

Imorgon ska jag och ett gäng på rockafton på bergsåkers travbana. Kommer bli jättekul. Har sett fram emot det typ en månad nu. Dirty Dixxx ska ju spela och dom får man ju absolut inte missa. Längtar.

Ja det var en liten update från mej

Ha de


bjussar på lite kurtan och nirvana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0