Då var dagen kommen

Datum: 2010-10-02 / Tid: 09:27:42
Jag somnade vid kanske halv 3 inatt. Klev upp kvart över 5. Hade mys frulle med Louise i köket innan hon cyklade bort till jobbet vid kvart över 6. Usch vad det är tråkigt att krama någon hejdå. Känns som man aldrig vill släppa.
Efter Louise farit slängde jag lite cv:n på jobbansökningar. Sen skulle jag försöka sova en timma innan jag satte igång att röjja det sista. Hade lite svårt att somna och när jag väl somnade drömde jag bara massa konstigt och vaknade yr och med hjärtklappaning. Kommer bli en tung resa hem. Alla minnen kommer snurra i huvudet känns det som.
Men hemma har jag Kära Vicky som väntar på mej. Vi ska käka middag ihop och det kommer bli mysigt.

Nu ska jag packa det sista sen äre bara ut med grejjerna i bilen. Som vi inte kommer få plats i!
Fattar inte hur det ska gå. Det syns ju på långa vägar att det är för mycket saker. Om det bara hade varit jag så skulle det ha varit nemas problemas. Men nu är det Jocke + grejjer och min katt + grejjer.
Jaja, får se hur det går.

Jag vet inte när jag kommer ha internet igen. Men jag kommer slänga in ett inlägg när jag får tag på datorer lite här och där. Men när jag har eget internet igen kommer det komma massa bilder!





Hejdå älskade Vita Huset!
Tack för att du inte fallit ihop under våra fester. Du har gjort det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0