Ännu mera ångest

Datum: 2010-09-29 / Tid: 17:23:15
Många dagar på jobbet har varit jobbiga. Men ingenting slår idag.
När vi gick ner i produktion klockan 6.30 började tårarna bränna. När jag blev placerad på benkontroll började tårarna rinna, två och en halv timma grinade jag och drog mössan långt ner över ansiktet så jag tror inte någon såg mej, bara Marie och Vlado som stog på vakuum maskin dit mina bitar skickades. Hemska morgon.
Morgon fikat gick bra.
Andra passet hamnade jag på rippelinjen. Tårarna forsade på en gång jag började rippa, i 3 timmar. Såklart stog jag med ansiktet ut mot fabriken så alla såg mej. Linjeledare Kerstin (som jag var så rädd för i början) kommer och frågar vad det är, jag hulkar fram att imorgon är sista dagen. Hon säger, gråt ikke på fiskarna. Men det gick inte att undvika.
Lunchen gick inge bra. På en gång jag kom in i kantinan sitter Snygg Kim där, chefen för dom som inte hängt med. Grinade halva delen av lunchen. Grinade ännu mer efter vi ätit klart och hade ett samtal med Kim. Fick jättefint betyg som jag stolt kan visa upp för framtida arbetsgivare och vi har garanterat jobb framöver. Bara ta upp luren och ringa Kim så fixar han jobb på en gång. Tack Kim!
Sista passet stog jag på bitcutten. Emma grinade, marie grinade och jag grinade såklart. Kerstin kommer i lätt panik, Gråt ikke på fisken!!

Ett helt inlägg om hur mycket jag gråtit idag. Skoj för er.

Det jobbigaste på hela dagen var iaf på slutet när jag sa hejdå till älskade Thomas. Han är nämligen ledig imorgon så då ses vi inget mer. Älskade vän vad jag kommer sakna dej.

Klockan sex ska vi ha middags bjudning för vänner. Tacosen står redo så vi väntar bara i våra kära nu. Sista kvällen med gänget. Hemska tider.

Nä nu ska jag ta en snabbdusch innan folket kommer.


Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Som en liten tröst får du en award av mig. Den finns i min blogg :)

2010-09-30 @ 16:13:01
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0