Drömmar

Datum: 2010-09-19 / Tid: 18:43:03
Jag ligger här och drömmer om min framtid. Eller allt roligt jag vill göra iaf. Det ska sparas mycket pengar så att jag om ett halvår ska göra nästa "stora" grej i mitt liv. Spännande.

Jag tror inte att jag sagt att jag har en lägenhet när jag kommer hem. En etta i sörberge. Jag har aldrig bott i sörberge och aldrig velat göra det heller men det är tack och lov inte i "centrum". Jag tror jag och min lilla bebis kommer få det bra där. Får se vad man hittar på att jobba med. Jag önskar att jag visste vad jag vill jobba med, men ingenting lockar mej. Får se vad jag hittar på.



gårdagens fika













Lite vackra bilder på husets invånare :P

Nu ska jag göra lite käk och snart kommer Maries pappa och hans tjej och hälsar på en natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0