Fredag äntligen

Datum: 2010-09-10 / Tid: 13:26:48
Jag har varit lite dålig på att blogga för internet har inte funkat på min dator. Men nu är jag tillbaka.

Skönt att veckan snart är slut. Bara en jobb kväll kvar. Min rygg behöver vila för svanken håller på att säga upp sig.
Det har väl inte hänt nånting värt att skriva här dom senaste dagarna. Min kisse har fått börja gå ut nu. Det har varit så fint väder ute och hon har stått och kraffsat på ytterdörren så i tisdags fick hon gå ut och det är hon nöjd med. Varje dag har hon kommit in några minuter före eller efter två, precis innan jag ska gå på jobbet. Perfekt. Då får hon vara instängd på mitt rum tills jag kommer hem igen. Låter hemskt, men annars äter dom andra katter upp hennes mat och det vill jag inte.

Imorgon tänkte jag fara in till Fillan och simma. Hoppas att det släpper lite i ryggen då. Sen tänkte jag sätta mej med en bok på ett café och ta en kopp kaffe. Mysigt.

Nu har jag sett klart 4:e sesongen av Dexter och det slutade så sorgligt och spännande att jag knappt kan vänta tills 5:e kommer ut. Hoppas det är snart.



En bild från när jag och johanna var i Turkland-07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0