Hitra

Datum: 2010-09-12 / Tid: 18:16:03


Mamma och Jenny









Det får bli dessa bilder tills vidare för internet går så segt :)

Jag och Marie var in till Fillan förut och simmade en halvtimma. Eftersom vi båda inte är så pigga så tog vi mer en spa dag på hitra hallen. Vi simmade lugnt en halvtimma samtidigt som vi pratade om grejjer jag inte riktigt pratat med nån om förut. Skönt att dela med sig lite ibland istället för att bara hålla det inom sig som jag är väldigt duktig på att göra. Efter vi simmat så gjorde vi hårinpackning och satte oss i bastun.
Det blev lite pinsamt när vi kom ut ur bastun för simhallen stängde om 5 miuter så det var bara vi kvar, då frågar en badvakt och vi kan plocka upp en ring från botten. Såklart var det djupt men Marie gav det ett försök men hon är lite skraj för att dyka ner å det gick inte så bra. Jag tänkte att jag göra ett försök men eftersom jag hade linser i så kunde jag inte titta under vattnet så jag famlade runt i blindo på botten och kom upp utan ringen.
Det slutade med att Marie tog en sån där lång står grej och började skjuta ringen uppför branten till lite grundare vatten så jag hoppade i och och fiskade upp den med min fot. Det tog ca tio minuter att få upp en liten ring från botten på en bassäng. Vi skämdes och badvakten såg inte allt för road ut, en ung tjej var det. Fel att hoppa i själv då?
Men det var lite roligt samtidigt.

Ha de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0