Home

Datum: 2010-09-22 / Tid: 23:07:34
Jahapp, ännu en kväll avklarad. Gick väldigt fort ikväll. Skööönt.
Idag har jag varit jätte bakis. Eller jag har känt mej bakis. Precis som om jag har festat hela natten. Om man tittar på min säng så ser det ut som jag har dansat loss i den faktiskt. Madrassen på halva sängen och lakanet som virrvarr bara. Konstigt.

Jag längtar så sjukt mycket tills på lördag. Tror det kommer bli jättekul. Plus att det var ett tag sedan jag festade så det ser jag fram emot. Lite tråkgit dock att det är sista festen på Hitra med tjejerna. Men det hoppas jag vi alla kan bortse från på lördag och bara ha kul istället.



Såhär happy kan man se ut när man förlorat mot typ 9 pers i vem som ska öppna surströmmingsburken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0