Jobbat och röstat!

Datum: 2010-09-13 / Tid: 15:31:40
Guud vilken soft dag jag har haft idag. Första 3 timmar på rippe linjen, vilket inte var så jättesoft egentligen för fiskarna fastnade hela tiden i skinnmaskinen hur jag är gjorde med dom, paus 30 min, krydda med curry/paprika krydda 2.5 timmar, paus en halvtimma, krydda igen 1.5 timmar, sen hemgång. Tiden gick grymt fort med tanke på att jag såklart hade min älskade ipod att lyssna på. Ingen stress bara lugn. Kanske är lugnet före stormen, får väl se hur dagen blir imorgon. Det mindre roliga var att min näsa har runnit som en vårflod. Jag har varit så täppt att jag inte kunnat dra tillbaka det heller. På rippelinjen kunde jag springa iväg en gång i kvarten typ och snyta mej, men sen när jag stod på kryddningen så blev det lite svårare. Sista kvarten blev jag så less på att dra av det mot armen så jag lät det flöda, tur att det var Thomas som kom och bytte av mej när jag skulle gå hem med tanke på att jag stog med en elva på läppen. Fräsch jag är då :P

Duktiga Louise hade beställt röstkort till oss hit till Norge. Så nu efter jobbet satte vi oss ner alla 4 för att rösta. Det gick ju bra det oxå. Men jag är inte alls nå insatt i detta men rösta gjorde jag. Nu har marie och louise åkt iväg till bunnpris för att posta och jag

Nu ska jag vänta på att mina tomater kommit som jag beställt med tjejer, sen ska jag göra varma mackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0