Kultur

Datum: 2010-09-27 / Tid: 22:48:32
Jag har ju glömat att berätta om hur middagen var som vi var på innan festen i lördags.
Kvinnoföreningen hade ju ordnat med mat som man fick komma och äta. Det stog att man kunde komma mellan klockan 14 och 17 och vi var väl där runt halv 4 kanske. Mycket mat var urplockat så vi skulle ha varit där när dom började. Men det visste ju inte vi då.
Maten var iaf jättegod. Från Sverige var det en gudomligt god smörgås tårta, sen var det massa thaimat och annat smaskigt. Medan vi åt var det en trubadur som spelade och det var så mysigt. Längesedan man var ut på något sådant.
Ett misstag jag gjorde var att smaka på norges rätt. Eller jag smakade av Joachim. Det var en grå runt boll, den såg så äcklig ut men han sa att jag bara måste smaka. Tydligen var den där gråa bollen sej. Jag gillar sej så jag var tvungen att smaka en liten bit. Fy fan alltså! Syrran skulle ha spytt om hon smakade den. Ho ho, aldrig mer salt sej boll.



Innan käket provade Joachim lite grejjer på cubus :)



Massa go mat



Glada tjejer







Vi träffade våran arbetskamrat Upis där





Jag tog ju ingen bild på den salta fiskbollen, men jag hittade en ganska liknande bild på google. Men den som Joachim åt var mer rund och kompakt i formen. Uaakk

Nä nu ska jag försöka sova och hoppas att min uvi är borta imorgon när jag ska jobba. Om den inte är det så byter jag till kvälls skiftet.


En Green Day låt på kvällskvisten är aldrig fel.

 


Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Ja så kan det vara. Har kanske bara inte gett dom nya låtarna en ärlig chans :)



Jodu, nu börjar magen bli stor. Känns i ryggen hihi

2010-09-27 @ 23:25:50
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

btw så såg fisken inte bra ut. Den ser även ut att lukta illa ;P

2010-09-27 @ 23:26:19
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0