Ovanlig morgon!

Datum: 2010-09-25 / Tid: 08:28:49
Jag vaknade för ca 20 minuter sedan, då var alltså klockan ca tio i åtta. Jag vaknade och började stor tjuta!
Jag drömde att jag hade lämnat Hitra. Men i drömmen var allt så konstigt. Jag hade inte förstått att jag var hemma och allt bara kom. Inte en människa kom på våran avskedsfest, vi sa inte riktigt hejdå till varandra, vi sa inte hejdå till någon egentligen. Det var säkert därför jag blev så lessen.
Eller?
Precis innan jag vaknade så satt jag och hyperventilerade och försökte ringa Emma. Satte mej i bilen och började köra mot östersund, sen vaknade jag. Hel skumt. Jag var faktiskt lättad när jag vaknade och såg att jag fortfarande låg i mitt rum i Vita på Hitra. Mitt hem sedan ett år. Kanske börjar få upp ögonen för att jag ska åka nu då kanske.

Idag fyller min älskade Pappa år! Stort Grattis till Dej Pappsen. Jag önskar jag hade kunnat vara där och firat dej. Men det får bli nästa helg. Jag älskar dej!


Nu ska jag skaka av mej drömmen och bli på lite bättre humör för idag är det ju faktiskt lördag :)



en väldigt smickrande bild på moi!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha, jag kan inte låta bli att asgarva när jag ser den där bilden! :D :D

2010-09-25 @ 11:41:52
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0