SOS??

Datum: 2010-09-15 / Tid: 14:55:17
Idag är det nog värsta vädret någonsin på Hitra. Det har ös regnat halva natten och hela dagen. Då är det inte något duggregn utan det VRÄKER ner. Jag gick från bilen till huset alldeles nyss och det tog max 5 sekunder jag var blöt. Jag hoppas verkligen det slutat regna snart för hur ska man annars ta sig till jobbet?
Vill ju inte köra bil om vägen bli värre så man fastnar någonstans och jag tog hem mina gummistövlar sist jag var hemma för jag har inte använt dom på hela tiden jag varit här. Såklart behöver jag dom nu.

Nu är det snart bara två veckor kvar härute. Känns så himla skönt. Speciellt då kroppen säger ifrån så mycket på jobbet. Har ont i varenda led i redan i början av dagen.
Ska se om jag vågar ta bilen i till Fillan nu snart och simma. Det är så skönt att simma när man har ont i ryggen.

Nu ska jag springa till garaget och hämta en matlåda ur frysen.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0