Weekend

Datum: 2010-09-11 / Tid: 10:50:59
Morrn!
Jag har inte klivit upp senare än nio någon gång denna vecka så idag unnade jag mej en sovmorgon. Vilket inte satt fel.

Gårdagens jobbkväll gick hur bra och snabbt som helst. Första och andra passet hade jag det väldigt soft, stog lite på sidan och la ett lager med fiskar i en kasse (låda), kryddade med citronpeppar, ett lager till, citronpeppar osv. Tiden gick sjukt fort med bra musik i öronen. Sista passet var jag som en alltiallo. Sprang runt och hjälpte till där det behövde, hämtade fisk från kylen, plockade ihop knivar och knivstål m.m.

Om en timma tänkte jag fara in på Hitra hallen och simma. Det har jag sett fram emot hela veckan. Ska bli så skönt. Klockan 4 ska Marie spela fotboll, hon blev tillfrågad på jobbbet igår och efter mycket tvekande sa hon ja. Det är tydligen invigning av någon fotbolls plan i Fillan, så då kommer några tjejer från våran fabrik spela mot tjejer från krabbfabriken Hitra mat. Men matchen är bara 12 gånger 2 minuter. Men det ska bli roligt att se.

Ha en find dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0