1 Bild

Datum: 2011-04-12 / Tid: 16:11:56




Ja en bild lyckades jag ladda upp. Alltid något. Tänkte ta med mej kameran upp på taket någon dag när det är skola och ta lite kort då. SHIT nu är det snart final exam! Nervöst nervöst!

Nu har jag lärt mej drinkarna. Inte så svåra men mycket i dom. Jag kan ge ett exempel på hur det ser ut på proven vi har varje morgon.
Om jag tar tex en MaiTai.

Glass: Wineglass
Ingredients: 2cl rum 2cl orange curacao, 3cl fresh lime juice, 3cl sweet and sour mix, 1cl simple syrup, 1cl Grenadine, 1cl orgeat
Procedure: With ice, working mixer
Garnish: Pineapple flag

Det är lite granna man måste komma ihåg.

Nu ska jag knoppa så jag orkar med morgondagens vattenbravader.

Nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0