4 i rad

Datum: 2011-04-25 / Tid: 17:54:10
Sen första dagen jag kom hit har jag spelat 4 i rad. Värdelöst spel egentligen men himla roligt när man vinner :)
Vet egentligen inte vart jag vill komma med detta men men..

Vi segar fortfarande på vårat schabbiga lilla rum. Tänkte nog ta en utflykt på onsdag eller så. Får se vad vi känner för. Vill bara börja jobba nu och bli en bra bartender!
Komma igång med flytten osv. Imorgon får jag veta om biljetten går att boka om eller om jag kommer vara här 3 veckor till. Då får jag nog sova bakoms Nus bar för mina pengar räcker nog inte. Det har gått mer pengar än jag väntat mej. Aja, får se hur det blir.
Nu blir det nog natta snart. Imorgon ska vi bränna på stranden och få lite färg på blek kroppen.



Ibland körde vi 6 irad :P Eller tack och lov hände det bara en gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0