Förkrök, sjukhuset, BANGLA!

Datum: 2011-04-10 / Tid: 15:20:14
Igår mysade vi till det med en film innan vi gjorde oss klara för Bangla. Vi såg last house to the left, tror den heter så och den är så bra. Sen gjorde vi oss klara och gick ner i loungen och satt oss. Tyvärr började carro må jättedåligt så hon gick upp och la sej en stund. Efter någon timma gick jag upp och tittade till henne men hon mådde inte alls nå bra. Hon råkade göra en vurpa i fredags på bangla och slog huvudet ganska rejält. Jag gick ner till Zeb som sköter hotellet och han ringde till en läkare som sa att hon skulle fara till sjukhuset. Det kom en taxi och hämtade oss (jag följde självklart med henne) och skjutsade oss till sjukan. Därinne gick det väldigt fort, hon hade som misstänkt fått en hjärnskakning och fick tabletter utskriva. Taxi chaffisen väntade på oss på sjukhuset. Snällt av honom. Eftersom jag var riktigt taggad inför bangla så släppte han av mej där och skjutsade hem carro.
Jag gick i vanlig ordning till flairkillens bar. Mötte upp Tim och Fredrik där. Sen bjöds det på drinkar och shottar resten av kvällen. vi fick även en flaska rödtjut. Kvällen slutade relativt tidigt. Jag väntade in Rasmus som jobbar i baren där, gick och köpte dom goa hamburgarna och sen tillbaka till skolan. Men kvällen slutade inte där. Satt rätt mycket folk i loungen. En norsk kille som gick kursen före mej drog fram guran sen hade vi allsång fram till imorse nångång. Somnade till på en soffa därnere och vaknade av att solen lyste på mej och det var döö varmt.
Idag har det inte gjorts många knop. Var till Bangla och käkade pizza förut. Köpte även en ny kamera. Hittade en 14 megapixel för 3500 bath så den slog jag till på. Fick med stativ, rengöringsgrejjer och kamera fodral. Var tvungen att testa stativet när vi kom hem och det funkade ju bra det oxå. hehe.

nu ska jag plugga drinkarna tills imorgon som är Dry Martini, Gibson, Vodka Tini, Apple martini, strawberry martini och Dirty Martini.

Imorgon ska vi börja med tidtagning i baren. Gäller att ha koll på drinkarna då och vara snabb!

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tidtagning låter stressande, håller tummarna för att det ska gå bra för dig. Tur att det blir några vardagar nu, låter som att det varit en tuff helg...

Puss o kram

2011-04-10 @ 22:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0