Papegoja

Datum: 2011-04-17 / Tid: 13:11:57
Har legat största delen av dagen nere i loungen på min soffa och pluggat. Eller försökt pluggat iaf. Huvudet är ganska fullt med info och jag är rädd att det snart inte går in något mer. Jag räknade förut och jag har lärt mej 92 olika drinkar i huvudet. Dock kan jag inte mojitos och frozen drinkarna. Vi hade ju dom till dagen efter song kran och då blev det inte mycket plugga. Måste lära mej dom innan provet på onsdag.
Jag somnade till därnere en sväng och vaknar av att Zeb, svensken som driver hotellet börjar skrika panikslaget. Jag flög upp fort som satan, trodde det kom en tsunami eller nåt men det var bara en papegoja som landat på en soffa. Lilla zeb var så rädd och det var så roligt. Den var kvar där kanske i en kvart, 20 minuter innan det kom en thailändare och hämtade den. Dagens händelse.





Fina färger :)

Nu håller jag och Carro på att se på due date. Dålig kvalitet men den är skojjig. Oj så skoj.
Måste ner och käka snart innan jag kreverar.



Såhär har jag spenderat mestadels av tiden i thailand. Men det är greit ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0