Patong goes CRAZY

Datum: 2011-04-12 / Tid: 15:03:35
Ja nu har vattenkriget kört igång. Efter senaste inlägget gick jag och carro ut för att käka och sedan köpa vattengevär. Vi klarade oss från vatten tills vi nästan var inne på family mart som ligger bredvid skolan. Någon lyfter på mitt linne och häller en hink med vatten över min rygg. haha, en thailändsk kvinna som jag inte ens såg komma. Det var bara början.
Vi köpte varsitt vattengevär och vid skolan står två norskar och fredrik och har tagit ut 5 stora lådor som dom håller på att fylla med vatten. Får några hinkar vatten över oss, sen joinar vi gamet!
Vi står i ca två timmar och kastar hinkar med vatten över förbipasserande moppar och tuktuks. Så himla roligt. Det galnaste vattenkriget jag har och kommer vara med om i hela mitt liv. Några gånger blev det trafikstockning på vägen och då var det passande när det var en tuktuk full med turister i närheten. Vi kastade några liter vatten över dom och även babypuder. Vissa blev så himla förbannande medans vi stog dubbelvikta av skratt och skrek Happy new year. Men dom flesta bara skrattade.  Bara tanken på hur galet det var idag är ingenting mot för vad onsdag, torsdag och fredag kommer vara.
Jag passade på att kasta en hink med vatten över rasmus när han var påväg till jobbet i baren hos flairkillen och han berättade att dom har plastat in hela baren där.
Vi skulle ju ha pluggat drinkar och haft barträning i 2 timmar men vi hade så roligt så tiden bara försvann. Ska göra ett ryck med drinkarna nu och sen sova. Helt slut efter allt vattenkastande.

Tyvärr så kan jag ju inte ta några bilder med risk för att kameran blir vattenskadan. Men jag ställde mej på balkongen och tog några...

...men dom går såklart inte att ladda upp nu. Gör ett nytt försök senare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0