Sola, bada, flaira!

Datum: 2011-04-26 / Tid: 11:56:30
Natten på detta hotel var inte så rolig. Det är en bar tvärs över vägen där det hänger ett rätt stort gäng horor. Dom skrek och levde rövarare halva natten och jag låg i min gröna säng här i fosterställning och vaggade och saknade EBS.
Imorse käkade vi frulle på hotellets resturang innan vi gick ner till stranden. Flair flaskan följde med såklart så det blev lite träning. Jag kan nu utan större problem sätta den på handryggen. YES! Det går framåt.
Ikväll ska vi på Håkans bar och käka. Vi har ju varit en gång på den i Patong och där var det jättebra mat, men Håkan själv sa den i Karon är bättre så vi får väl an se.





Hard, work, spirit and soul är det jag kommer leva efter från och med nu!

Yeaah!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vad härligt det såg ut på stranden :)

2011-04-27 @ 06:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0