Torsdag

Datum: 2011-04-28 / Tid: 05:52:17
Då har det redan blivit torsdag. Dagarna går så sjukt fort. Nu är det bara 4 nätter kvar med Carro innan hon beger sig hem till skåne igen och jag blir solo härnere. Så trist att verkligen alla har åkt hem. Jag trodde Zeb skulle stanna här så man ändå hade ett välbekant ansikte men ikke. Helt plötsligt ser jag på facebook att han är hemma i sverige. När hände det liksom?
Jaja, jag får göra det bästa av situationen. Jag får väl sitta hos Nu och kolla när han flairar och spela 4 i rad varje kväll. hehe.

Nu har vi iaf käkat hotellfrukosten. Ingen dålig frukost. Lika lyxigt som resten av hotellet. Synd bara att vi måste lämna detta idag men det nya blir nog bra det oxå. Men jag kommer sakna att ha pool. Men vi kommer ha nära till stranden så det är greit.

Båda är jättetrötta så vi ska blunda en halvtimma nu innan vi checkar ut. Sen tar vi tuktuk till nästa hotell, inte alls så långt härifrån men att släpa grejjerna i denna värme kommer göra oss till två döda benhögar.

Höres sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0