Död eller levande?

Datum: 2011-08-30 / Tid: 18:27:48
I skrivandets stund är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Efter senaste inlägget tog jag en dusch och sedan la jag mej i sängen. Jag ställde klockan på 19.30, charlie sa att jag skulle komma ner vid 20-21 tiden och då tänkte jag att det är lika bra att jag kommer ner till 20.
Somnade och drömde konstiga drömmar, sen vaknade jag av mej sjäv och fick sån panik för det kändes som jag sovit hur länge som helst och jag hade ingen aning om vad klockan var. Jag hade datorn uppe och den visade på 14.15. På nåt vis fick min trötta hjärna det till att den var 16 och med tanke på att vi är 5 timmar framåt här så betydde det att klockan var 21.15.
Hahha, jag for upp i sängen och svor varför telefonen inte ringt, jag visste ju att jag hade ställt alarmet. Sminkade mej på en halv minut och klädde på mej, letade sedan upp telefonen och där står klockan på 19.17. Fattade ingenting först men vart himla lättat när jag inte "försovit mej".
Bara ett par minuter efter att jag lugnat ner mej knackade det på dörren. När jag öppnade stog Joe därutanför. Åhh vad jag blev glad att se min sydafrikanska vän. Dom gånger som bara vi två gått ut och festat har varit så himla roligt. Jag har saknat honom.

Charlie ville att jag skulle stå på beachroaden ikväll så vi i lugn och ro kan gå igenom baren imorgon. Tog min bucket och började gå gatan ner mot bechroaden. Alla mina friare var kvar. Alla kom fram och kramade mej och var glad att jag var tillbaka. Dom kom till och med ihåg vad jag hette. Pinsamt när jag inte mindes deras namn :P

Jobbade med någon ny tjej ikväll, en tjej från england. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om henne än. Jag ger henne några chanser till innan jag bestämmer mej. Jag fick kliva av lite tidigare idag för jag är så grymt trött.
Jade (tjejen från england) ville att jag skulle gå ut med henne ikväll men jag orkar verkligen inte. Jag som inte brukar säga nej när man har chansen att lära känna nytt folk så jag hoppas att jag inte uppfattas som tråkig. Har ju ändå flygit många timmar och sovit väldigt lite.
Imorgon är jag på G igen.
Har inte fått i mej någon mat heller sen klockan klockan 6 imorse. Orkar verkligen inte gå på 7eleven heller.  Förhoppningsvis vaknar jag i bra tid imorgon så jag kan gå och köpa en stor god frulle där. Tonfiskmackorna lockar :)

Usch vad jag bara tom skriver nu. Nu blir det sängen och shit vad det ska bli nice. Ni anar inte!

Det har blivit lite dåligt med bilder nu med tanke på att jag inte tagit några men det kommer komma :)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0