Från 301-203

Datum: 2011-08-31 / Tid: 09:17:32
Jag sov i nästan 14 timmar nonstop. Jag vaknade till vid 6 av att jag drömde mardröm om Lill Isa. När jag fortfarande hade henne så kunde jag drömma såna hemska mardrömmar om att hon dog men på en gång jag vaknade ur drömmen så låg hon allid bredvid mej eller på mej. När jag vaknade av drömmen imorse så fick jag så ont i magen när jag tänkte att hon faktiskt är död så då kom det lite tårar innan jag somnade om.
Jag kämpade mej upp vid ett, fortfarande trött men magen kändes som ett hål och bara skrek tonfiskmacka!!
När jag kom ner i receptionen satt min framtida roomie där. Hon blev jätteglad att se mej och tyckte det ska bli jättekul att bo med mej, trots att vi inte kommer ses :P.
Väl på 7eleven sa dom att dom slutat med mackorna!!!!
Har inte hittat någon annan affär som har dom förutom familymart bredvid skolan. Tänker inte direkt ta en tuktuk dit och tillbaka enbart för att köpa macka. Det blir en dyr macka med andra ord.
Så det fick bli lite yoghurt, juice och ett par cupanoodles.

Jag fick bara spendera en natt i det stora rummet, nu har jag flyttat ner en våning till rum 203. Jag gillar detta rum bättre faktiskt. Jättemysigt och sängen är lika stor :)
Får se hur många nätter det blir i detta rum då.

Nu ska jag äta min frunch och sen ladda inför upplärningen i baren. Klockan 17 ska jag vara därnere. Awesome!








Mitt nya rum :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Rummet ser fint ut! Passa på att njut, du vet inte hur det nya boendet ser ut...

Puss o kram

2011-08-31 @ 10:25:13
Postat av: Anonym

http://stylegirl.se - trendiga smycken till otroliga priser!



Sugen på nya smycken till ett lågt pris? Kolla in http://stylegirl.se , och missa inte vår sommarutförsäljning!



IDAG ÄR DET FRI FRAKT PÅ ALLA BESTÄLLNINGAR, PASSA PÅ!

2011-08-31 @ 10:33:44
Postat av: Jenny

Rummet såg jättefint ut! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0