Kvist fritt kvast skaft

Datum: 2011-12-21 / Tid: 19:48:17
Säg det fort så har ni roligt ett tag. hehehe

Ja sen syrsan har det väl inte hänt så mycket. Charlie har kommit tillbaka från Malaysia. Vet inte ens om jag skrev att han var där. Mina skräckupplevelser från KL sitter fortfarande kvar. Jag åker aldrig dit igen. No was josé.

Igår var vi ett helt gäng som gick ut. Jag, Alex, Charlie, Reeza, James, Sam, Chris... listan kan göras lång. Det var roligt kom hem vid 6 imorse. La mej i sängen men kunde inte sluta tänka på varmkorv så jag klädde på mej och gick till family mart och köpte en :) Det är thailand de.
Idag har jag fått en ny dusch. Den gamla droppade och var värdelös, den nya är så fin och blank. Ska inviga den imorgon bitti när jag vaknar.

Ikväll fick jag en fin överraskning när självaste Lauren Glover kommer hit. Jag träffar henne så himla sällan och det är så synd för hon gör mej alltid så glad. Hon ska eventuellt med Tienie och nå kompisar till phi phi över jul men dom har inte bestämt sig. Jag hoppas verkligen att dom kommer stanna hemma för då kommer dom hit till baren och firar jul med mej :D

Imorgon SKA jag till Jung Ceylon och köpa en hård disk och telefon.
Nu ska jag till burger king och äta. Nångång får man unna sig, speciellt dagen efter :)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Låter som humöret är bättre, det kanske var syrsan som gjorde susen :)

2011-12-21 @ 20:50:24
Postat av: Emma (katastrofen)

hej vännen! du lever verkligen livet du! snart är det min tur att åka iväg. tyvärr verkar det inte bli nått thailand för mig, åker hem efter bali! Hoppas vi kan ses i sommar, du kommer väl hem nån gång? ;) jag saknar dig ska du veta! ta hand om dig så hoppas jag vi kan skypa nått framöver! :D KRAM KRAM!

2011-12-21 @ 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0