Europeiska bartenderskolan

Datum: 2011-01-20 / Tid: 23:08:35

Bartenderutbildningen


EBS utbildningar ger dig grunderna i bartending – både i teorin och i praktiken. Du får känna på vad det innebär att arbeta i en bar. Uppleva pulsen, stressen och när du är färdigutbildad kommer du, med ett leende på läpparna, behärska flaskor, glas och utrustning bakom bardisken när stämningen är tät och tempot lika högt som musiken.

Vid sidan av de praktisk övningarna bör du vara förberedd på att genomföra självstudier, paralellt med utbildningen, för att få ut det mesta möjliga av skolan.

EBS utbildningar är producerade av ledande bartenders. Grunden är ”learning by doing” – vilket innebär att du dagligen spenderar tid bakom baren och i slutet av utbildningen blandar du upp till 80 drinkar varje dag. Du övas i snabbhet och effektivitet, i kombination med teknisk skicklighet.

Under fyra intensiva veckor får du lära dig allt som krävs av en professionell bartender.

EBS ger dig en seriös yrkesutbildning och vi ger dig möjligheten att förena nytta med nöje. Under kursens gång kommer du att få många nya vänner – en del blir vänner för livet.

låter inte så dumt va? :)



Baren som jag kommer stå bakom!





Startpaketetovan har jag såklart beställt. Längtar speciellt efter min Flair flaska så jag får börja träna Flair teknik.





Bilderna är lånade från google (tills om två månader då jag själv är på plats och kan fota själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0