Good morning

Datum: 2011-01-02 / Tid: 10:41:23
Imorse någongång vaknade jag till och undrade när klockan skulle ringa. Jag kollade på telefon och  ser att klockan är strax före 7, PANIK, hoppade upp ur sängen så fort att det bara snurra i huvudet, in på badrummet, tyckte då att det var lite konstigt att inte Ann ringt mej, med tanke på att jag hämtar henne varje morgon. Tänker till i 2 sek och kommer på att vi är ju lediga idag. Vad är det för fel på en?
Det var lite onödigt för mitt i paniken så var ju min kisse så glad att jag var uppe och vaken så hon sprang med mej in på badrummet och såklart lite för nära så jag klev henne på tassen. Stackarn vad hon får utstå mycket <3

Idag ska förmodligen min lillebror komma hit och käka och se på film. Annars har jag inga planer.
Ladda inför simningen imorgon, måste leta fram nån bikini. Men jag kan ju inte hoppas för mycket om det skulle bli övertid på jobbet.

denhär låten hörde jag första gången när jag och Vicky var i turkiet två veckor- 07. Nostalgi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0