Gott nytt år!

Datum: 2011-01-01 / Tid: 13:42:33
Första dagen på detta år. Känns inge annorlunda än igår. I år kommer väl vara som alla år att man kommer skriva 2010 några veckor framöver innan man kommer in i att det är nytt år.
Igår var jag bara hemma. Dom flesta vänner är bortresta så det blev en mysig hemmakväll. Orkade inte göra nå annat heller.
Gjorde lite mat, som tråkigt nog blev misslyckad, pappa kom förbi med en jättegod pannacotta som han gjort. Sen blev det filmtittande och läsning resten av kvällen. Mysigt.

Bossen har inte ringt än så det blir nog inge jobb imorn. Hade hoppats på det för att få in lite extra pengar då det är söndag. Det har blivit mycket mindre att göra på jobbet nu så det är nog inte länge kvar innan det är slut. Hoppas på många många veckor till för jag har aldrig trivts så bra på ett jobb nångång. Detta jobb passade med perfekt.

Nu ska jag ta ett glas cider och läsa miin julklappsbok Vyssan lull som är så himla bra. Jag kan verkligen rekomendera Hammarby serien.



Första boken



Bok nummer 2



Och bok nr 3 som jag håller på att läsa nu.

Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag lyssnade på vyssan lull. Den är skitbra, det håller jag med om :)

2011-01-01 @ 19:37:06
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0