Kort hår?

Datum: 2011-01-01 / Tid: 17:14:04
Jag har funderat länge nu och bestämt mej att jag ska klippa av mej håret. om jag passar i det vill säga. Jag måste fråga frissan först som ser sådana saker om jag passar i kortare frisyr. Om det blir ett ja så kommer hon få fria händer, bara håret kapas. Spännande.

På måndag ska jag börja simma. Kommer bli så skööönt för min ömma kropp. Har man nånting att se fram emot efter jobbet. Hoppas Jenny vill följa med då.

Pratade med Louise en sväng förut. Hon är ju hemma på julsemester från Norge. Så himla tråkigt att alla inte bor i samma stad. Östersund är ju rätt nära men ändå långt bort, det är ju inte precis att man tar en dags trip dit utan anledning. Men nu när jag slutar jobba så ska jag åka till Norge och hälsa på. Det ser jag verkligen fram emot.

Hehhe, satt och kollade på lite norge bilder förut och hittade dessa två som Louise tog i vintras. Vi hade varit och gymmat och när vi kommer ut så står det en gubbe utanför gymmet med världens gulligaste föl :)




Kommentarer
Postat av: Frida

Du kommer inte bli besviken på lite kortare hår. Det är jätteskönt! :D



När slutar du jobba? Eller har du inte lunch nån dag så man kan luncha? :)

2011-01-01 @ 19:34:31
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0