Minnen

Datum: 2011-01-01 / Tid: 21:40:34
Tänk vad skulle man göra utan bilder?
Vad mycket man skulle glömma. Små tillfällen som glömmer på en gång men minns igen när man ser en bild. Brukar sitta och titta på mina bilder ganska ofta och både skratta och gråta.
Samma med låtar. Vissa låtar kan jag knappt lyssna på, ändå fast jag tycker dom är jättebra så är minnet jag förknippar låten med antingen för bra eller för dåligt. Minnen och låtar går verkligen hand i hand.

Lägger upp lite bilder på mej och min Jocke som jag saknar nå oerhört





Hahaha, på bilden ovan trodde jag att Jocke stog med rumpan vänd mot mej, men han hann tydligen flytta i sig innan bilden hann tas :P



Vi skulle ta en fin bild på oss men tydligen kunde ingen vara seriös. Blev lite roligt när vi såg bilden att båda fulade sig.



<3 <3 <3

Jag minns när jag började lära känna Jocke. Första gången han var i vårat hus skulle vi se film så han står och kikar bland filmerna jag hade med mej, ser Jesus filmen med jeremy Sisto i huvudrollen och säger: Är det någon av er som är riktigt kristen eller?
Näe säger vi och jag förklarar min kärlek till Jeremy Sisto, därav filmen.
Senare på kvällen säger Mikka: Nä nu ska jag gå och lägga mej och läsa bibeln ett tag innan jag ska sova. (Hon höll faktiskt på att läsa den då, men inte av kristna skäl)
Jocke ser ut som han hamnat in hell.

Slut på memory lane för idag tror jag.

Nu har jag just sett filmen A perfect getaway. Den var jättebra och spännande. Jag älskar när det visar sig i slutet att ingenting är som det verkar.




Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Ja det vore jätte trevligt! :) Johan är hemma nästa vecka så sen har jag jättetråkigt ;) Men du får även komma när Johan är hemma om du vill. Var inte så jag menade ;p Hon börjar bli stor nu hihi

2011-01-01 @ 21:56:11
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0