Thairegn

Datum: 2011-03-27 / Tid: 17:30:28
Ja nu är det kvällen här i patong. Det regnar fortfarande. Gör ju inget när man är inne men det är lite jobbigt när man är ute. Kommer snart peta ut ögonen på nån stackars thailändare med mitt paraply.
Jag och Carro gick ut förut för att käka middag och då var det rätt mycket vatten på vissa ställen på gatorna så det var bara att vada. Tur att man har flippisar på fötterna
Käkade supergod kyckling med röd curry till middag. Den fick jag faktiskt behålla, tack imodium!
Dom hade en liten hundvalp på resturangen, så himla söt. Kan inte ha varit gammal alls. Sötnöt.

Frukostregnet





Carro



Ett stort spökskepp som dök upp i dimman. Creepy



den lilla floden vi satt i när vi käkade. hehe



Thailändarna är smarta och har poncho :)





Jag får lägga in lite bilder i stöten för internet tillåter inte så mycket i taget. Ska nog ta och sova snart så man är pigg imorgon. Nu när det är sommartid i sverige så är det bara +5 timmar härnere.

Uppdaterar imorn efter skoldagen är slut. Vi är lite nervösa nu inför imorgon. Det var ju ändå 5 år sedan jag satt i skolbänken nu. Men detta är jag intresserad av och detta vill jag göra.
Pratade just med Jorren som jag jobbade med i norge. det visade sig att han oxå var i thailand. Tyvärr var han i norra thailand och skulle åka hem om 2 dagar. Synd. Hade varit roligt att catcha up.

Fick just ett samtal från R och det gjorde min kväll <3

Om det är någon som tänker skicka nå sms så är mitt nummer numera +660896485527

Night night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0