Ny start

Datum: 2011-03-23 / Tid: 00:57:24
Nu startar jag fresh här igen!

På torsdag bär det av till Thailand. Jag har precis börjat packa min väska. Den är full och jag är inte ens halv färdig. Sweet baby jesus hur ska detta gå. Har packat alla kläder och så men thats it. Min dator? Toa grejjer? Sminkväska? Skor? H-E-L-P!
Men det löset sig. Det gör det alltid på nåt vis. Jag kan ju trösta mej med att nu väger min väska endast 7 kilo så bara jag kan pressa ner allt så behöver jag inte vara rädd för övervikt. Max 23 kilo är det på mitt flygbolag. En baggis. Oh yeah. Tur att det inte är vinterkläder jag ska ha ner för så skulle det vara illa.
I födelsedags present fick jag en backpacker ryggsäck av mamma. En Lundhags spirit V8 60. Kanon säck verkligen. Jättenöjd med den så jag klagar verkligen inte. Fick även en flightbag som jag ska ha väskan i när jag flyger. Dom gillar inte remmar på flyget och jag vill inte att dom ska klippa av dom vid incheckningen så en flightbag är kanon. Undra om jag kan fylla den med grejjer om det inte får plats i väskan? Borde jag ju kunna.

Imorgon kommer jag ha fullt upp. In till stan och birsta och fixa det sista. Packa det sista. Plocka ur alla grejer ur  Siggsten (Sigge) min älskade och hatade bil som jag inte kommer få se mer. Ingen förslust egentligen för bil jäveln har jävlats största delen av tiden jag haft den. Tacka vet jag min 4 växlade lilla blek röda golf etta Steve. Rest in peace darling. Alltid i mitt hjärta.

5 (?) månader sedan jag bokade in på mej på bartender kursen. Hur känns det då? Jo det är lite sådär faktiskt. Klart jag ser fram emot att börja min bartender utbildning och fara från slask, blåst, kyla och snö. Men mycket har hänt den senaste månaden som gör det så himla svårt att fara. Kan enkelt säga att jag lämnar mitt hjärta hemma när jag far. Kommer vara mycket tårar på planet för jag kommer sakna Dej så sjukt mycket. Fy fan. Därnere kommer jag ha så mycket med skolan att jag förhoppningsvis inte hinner tänka så mycket. Det försöker jag intala mej iaf.

Nä nu ska jag göra ett sista ryck och sen försöka sova. Jobbig dag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0