Öl och 4 i rad

Datum: 2011-03-28 / Tid: 16:54:52
Vid 19 tiden blev vi hungriga så då tog vi på oss flipfloppen för att gå ut och käka. Med i det där EBS pro paketet jag köpte förut fanns ett vipkort med rabatter lite här och där. Bland annat på resturang Green Mango. Vi kollade upp det på kartan innan vi gick men jag tror inte riktigt att kartan stämde med vägen vi tog. Det var alldeles kolsvart på vägen, inte en människor förutom moppar och bilar. Kom tillslut till lite civilisation menn ingen Grön mango. Vi gav upp tillslut och gick på en italiensk resturang. Dock käkade vi thaimat ändå såklart :)

När vi kom tillbaka till skolan så satte vi oss i loungen och köpte en öl och spelade 4 i rad. Mysigt.
Nu har jag repeterat lite inför provet imorgon och jag hoppas verkligen att det går bra.

Försökte just lägga upp lite bilder men det ville inte funka. Ibland är internet inte på min sida.

Nu duschen, sen repetera en sväng innan jag knoppar.

Goodnight

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Kom att tänka på en drink som du kanske skulle introducera där borta. Det är ett gammalt recept från Totte. Drinken heter "Riibo-sling" och består av Whisky, 4cl eller mer, märke och kvalité spelar mindre roll. Glaset fylls upp med Fanta. Absolut ingen is, allt ska vara rumsvarmt. Drinken avnjutes i stora klunkar och ganska snabbt. Hoppas du är tacksam för det fina gamla receptet. Det passar bra i din lärobok ;-) Kraamar.

2011-03-28 @ 20:10:27
Postat av: Louise

Gumman! Vad bra du verkar ha det!! Hoppas och tror du får stora A i betyg =D Det är så kul att du skriver mycket här...så man kan drömma sig bort till värmen en stund själv också....=) Ta hand om dig!! Kraaaam

2011-03-29 @ 12:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0