Söndag

Datum: 2011-03-27 / Tid: 09:52:01
Godmorgon Sverige!
God eftermiddag Thailand!

Klockan är nu ca 15.00 härnere och jag har precis vaknat. Shit vilken ångest jag fick när jag tittade ut och det inte regnade! Skönt utan regn men då hade jag kunnat lega på stranden hela dagen. Ja, ja. Det får bli på lördag det.

Igår var det regn precis hela dagen och kvällen. Jag och carro gjorde inte många knop alls. Låg på rummet och halvsov. Sen gjode vi ett ryck vid åtta tiden för att trotsa regnet och gå ut och käka middag. Vi köpte varsitt paraply och det trodde jag inte man skulle behöva i thailand. Men men.. En tonfisk sallad senare tänkte vi gå runt och titta en sväng innan vi gick hem. Gick till Bangla road och där var det uteliv. Herregud vad mycket discotek. Jag har tyckt att det var mycket ställen i alanyas hamn, men det kan slänga sig i väggen jämfört med detta. Slutade med att vi gick in på ett ställe och tog en öl, sen vidare till nästa osv... fick gratis tequila och shit. En rolig kväll. Men jag har nog aldrig varit ute i badshorts och paraply nångång. Hahaha.

Nu har carro oxå vaknat så nu drar vi nog ner på stranden en sväng.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0