4 friare

Datum: 2011-05-08 / Tid: 12:27:16
Det gick inte så bra att vända tillbaka dygnet. Jag klev upp strax efter 15 idag. Inatt har jag mått skit. Förmodligen av tabletterna. Kompisen min som rekomenderade dom sa att man mår jättedåligt första dagen. Tro jag de, 4 bamsepiller på en gång. Jag vaknade vid 4 med hjärtklappning, kallsvettades, mådde illa som ett as och ont i lederna. Men idag mår jag prima. När klockan ringde klockan tio imorse så var jag ändå rätt pigg, men min säng är så skön så det tog emot att lämna den så jag fortsatte sova. Jag sover i en kingsize bed med ett kingsize täcke som är så grymt skönt. Kommer sakna den när jag far hem.
Imorgon måste jag verkligen bestämma mej för att jag ska kliva upp i någorlunda tid för jag måste sola nu medan jag har chansen. Dom första 4 veckorna jag var här fanns ingen tid för sola så det måste ju ske nu.
Nu är det snart bara en vecka kvar innan jag far hem. Vill inte! Om jag inte hade haft katten och lägenheten hade jag nog stannat här lite längre. Men samtidigt så börjar ju regnperioden snart och då är det inte så mycket nöje att vara här.

Som jag har sagt så ligger baren längst ner på en tvärgata, den gatan går jag upp och ner väldigt många gånger om dagen, speciellt när jag jobbar. Jag har 4 friare efter den gatan. En är från indien, 2 killar från thailand och en tjej (!) från thailand.

Indien killen vill att jag ska käka på resturangen där han jobbar, han vill även att jag ska följa med på en muay thai fight som hans dejt, Nej tack!

Ena thaikillen vill att jag ska äta på resturangen han jobbar på, som är mitt emot indiens resturang, varje gång jag går förbi säger han nånting, jag svarar kanske 2 av 5 gånger och varje gång jag svarar ser han ut som han vunnit en miljon och säger att han älskar mej. Nej Tack!

Andra thaikillen jobbar i en butik, han försöker få mitt nummer varje gång jag går förbi och sjunger smöriga backstreet boys låtar för mej. Nej Tack!

Tjejen (!) jobbar som massör, dom är kanske sju thaitjejer som sitter utanför salongen. Varje gång jag går förbi säger dom i kör ELIIIIIINA och vinkar. tjejen som har en crush på mej blinkar och ger mej släng kyssar. Blir lite rädd ibland. NEJ TACK!

Ska ta bilder på dom alla ikväll om jag kommer ihåg.

Just nu lever jag väldigt billigt. Jag gör av med max 40 svenska om dagen. Brukar bli 20-30 kronor kanske. Inte dumt de.

Nu ska jag ner till Charlie, få en bucket och ställa mej på beachroaden och vara jobbig. Min favorit drink sen skolan är June Bug så charlie brukar vara snäll och slänga ner en sån i bucket. Men igår provade jag en Mongolian Mother Fucker och den var jättegod!

Har inte tagit nå bilder sen carro åkte för en vecka sen. Måste bli bättre på det. Kameran åker med i kväll så hoppas jag kommer ihåg att ta några.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som du lever loppan Lina! :) Njut lite åt mig med, take care! kram från byllis

2011-05-08 @ 13:46:07
URL: http://byllisfrida.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-12 @ 20:35:29
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0