Hello M8!

Datum: 2011-05-11 / Tid: 18:00:18
Igår var rolig. För rolig nästan. Jag och min nyfunna vän Lauren från Liverpool gick till bangla efter jag slutat jobba. Joe gav oss biljetter till Factory. Från tio till midnatt är det öppen bar så vi gick dit. Utanför så ångrade vi oss och gick på white room istället. Fick träffa min babe en sväng och det är inte fel. Drack lite buckets och pratade med folk från Canada. Vi hade skitkul. Vid tolv tiden kom Joe och Tini. Lauren jobbar som lärare här så hon skulle upp klockan 6 imorse stackarn så hon och Tini for hem. Joe stannade med mej men ville inte vara kvar på white room så vi gick ut på vägen men kunde inte bestämma oss vart vi skulle gå. Youssef som jobbar som inkastare på white room sa att han visste ett bra ställe och visade oss dit. Den lill snorungen tar oss till Diablo, granne med Devils playground. Jag var förbannad men Joe var glad. Tog ett par öl därinne innan vi gick vidare till devils playground. Joe har bönat och bett att jag ska ta honom dit så när vi ändå var i den svängen passade ju det bra. Joe blev glad. När vi gick från Diablo fick jag en kram av en spritt språngande thaibrud. Weird, Joe blev avis. haha. När vi var nöjda inne på Devils så åkte Joe hem, jag mötte upp Youssef så vi gick och spelade biljard. Det var inte igår. Men det var kul. Klockan var alldeles för mycket när jag åkte hem. Det var ljust ute och jag var så sjukt trött. Tar ju som sagt kanske 10 minuter att gå från bangla men jag pallade verkligen inte att gå. Stog på ett väldigt tomt bangla och funderade hur jag skulle göra. Som en räddande ängel kommer det en moppetaxi så igår åkte jag sån för första gången. Det var kul.
Idag har varit en lika dålig dag på jobbet som igår. Ingen av oss fick in en enda. Tyckte synd om Charlie. Pengarna måste ju in. När jag kände mej nöjd ute å gatan så gick jag tillbaka ner till baren. Charlie säger att idag var den bästa dagen nånsin. Trodde han skämtade först men det gjorde han inte. Han beskrev kvällen med ett ord: Destroyed. Så det var ju verkligen tummen upp. Vet dock inte vart alla människor kom från.
Idag har jag ätit banana pancake för första gången. Gottit. Nu ska jag nog gå och köpa mcdonalds innan jag dör av svält. Ska kolla först om grillen fortfarande brinner för då leker jag nog grillmästare istället. Gratis är gott vettu :)



Mina sydafrikanska vänner på jobbet. Tini och Joe.



Jag och fina Lauren på whiteroom



Devils inkastare



Devils inkastare



Devils inkastare och jag. Har igen aning hur dessa två andra kom med på bilder.



Hahaha, Joe spankar devils inkastare.

Jag har fått en till beundrare. En kille som åker med thaiboxar bilen. Varje dag den passerar hoppar han ner från den och kommer fram och ger mej en puss på kinden. Haha, han är söt. Ser inte ut att vara äldre än 16 dock.
Har deras reklam på huvudet igen. See the best of the best, see the best of thaiboxing, the worlds most devestating martial arts, thursday night, thurstay night, tomooorow night. hahaha

Har fet ångest att åka härifrån. Det är snart. Herregud. Vart har tiden tagit vägen egentligen?
Men jag kommer nog tillbaka snart. Har fått ett erbjudande av Charlie som jag nog inte kommer kunna tacka nej till.

see ya

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hejsan hoppsan, det är sååå kul att läsa och roligt med bilder. Jag börjar mest att oroa mig att du inte ska vakna i tid för att hinna med ditt plan, dygnet verkar vara rätt på sne :)

Puss&Kram

2011-05-11 @ 18:26:19
Postat av: Pappsen

Jaa du Lina jag håller med Mamsen det är så himla skoj att läsa din blogg och kolla dina bilder! Men du kanske ska börja kolla urverket som är alldeles uppochner med mina mått mätt. Men iofs så är jag ju här hemma. Vet inte om ditt flygbolag har samma tidsuppfattning som du. Förmodligen...inte. Pok

2011-05-11 @ 19:53:56
Postat av: Lindis :)

Hej!!



Du har en sjukt rolig blogg å läsa!! :)

Förstår att du har fetångest för att åka hem, skulle jag med haft :)



Själv har vi precis flyttat in i huset vårt, eller ja, har bott där 10 dagar :)



Its lovely :)



Ha de gott min ludentott så måste vi träffas när du komma hem :)



Kramas!! Linda.

2011-05-12 @ 14:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0