Hey guys!

Datum: 2011-05-04 / Tid: 08:58:25
Onsdag idag. Jag har näsan precis vaknat och klockan är snart 2. Illa. Men jag la mej rätt sent igår så.
Igår började jag jobba för Charlie. Baren och hotellet ligger som i en "dead end" så jag får gå ut på beachroaden och locka med mej folk in till baren. Gick väl sådär igår. Jag var lite småbakis efter måndagens partaj och kände verkligen inte för att varken stå och vara trevlig mot folk eller dricka. Jag får gratis buckets då jag jobbar och ville verkligen inte ha någon men charlie var envis för buckets lockar folk. Fick ge mej till slut. Helt okej jobb faktiskt. Jag fick in ett gäng med U.S navy killar så det var ju bra. Synd att det inte är nå svenskar här. Fattar inte att det är så många från australien här. Men inga svenskar. Lite tråkigt.
Jag har fått två nya vänner härnere, Gabbi och Mickey från australien. Jättetrevliga är dom, men tyvärr åker dom hem idag. Jättetrist. Tur det finns facebook :)
Igår när jag slutade jobbet så satt jag, gabbi, mickey och Danne härnere i baren och surrade. Alla var jättetrötta men ingen orkade röra sig därifrån. Gabbi och Mickey bor bara ett stenkast från baren. Vid tolv tiden gick dom hem, jag tänkte gå upp och sova men Danne ville inte hem och sova. Så vi tog hans moppe och körde runt lite. Det var kul :)
Jag har inte ätit nåt på 48 timmar. Shit, det är rätt länge. Jag och Carro käkade Mcdonalds innan hon for hem i måndags och sen dess har det inte blivit nå käk. Jag tänker inte på det när jag är ensammen såhär. Men nu suger det lite i magen så nu må det nog bli nånting att äta. Får se vad jag hittar.

Höll på att glömma säga att jag klev på en kackarlacka igår. När jag var påväg mot baren för att hämta mer flyers så hade jag ögonen nere i min bucket och såklart då så klev jag på ett as. Rätt åt den när den inte ser sig för. Snusk. Men ingen höjdare att kliva på en sådan i flipflops. Inget jag rekomenderar.

bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0