Huvudvärk. Check!

Datum: 2011-05-19 / Tid: 12:27:12
Vaknade med världens huvudvärk idag. Dock var det väldigt längesen nu. Har inte haft det en enda gång i thailand. Inte vad jag minns iaf. Så jag hoppade över trippen med Berta och Jenny till erikshjälpen. Jenny ska ringa när dom är påväg därifrån så ska jag komma och fika iaf.

Inatt har jag drömt om Danne. Vet ju inte alls vart han tog vägen. Han ringde mej när jag låg och sov på lördagen. Frågade om jag var vaken, näe sa jag, okej då ringer jag sen. Jag ringde honom efter några timmar när jag vaknat till med hans telefon var avstängd. Han hade en flygbiljett till sverige på söndagen. Eller han hade bokat om den några gånger så det var väl osäkert om han skulle åka eller inte. Men jag försökte ringa honom hela lördagkvällen och natten utan framgång. På söndagen hade jag panik. Sprang ner till baren på när jag vaknade på förmiddagen och frågade charlie om danne vart där. Nepp, såklart hade han inte det. Telefonen fortfarande avstängd. Om det nu är så att han for, varför kom han inte och sa hejdå till mej? Vi som hängde precis varje dag i två veckor. Konstigt det där. Jag vet bara att jag saknar honom jätte mycket.



Danne före sin match



Precis innan fighten



Danne in action



Muay thai

Nä jag ska väl börja göra mej klar nu så jag är färdig när jenny ringer.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-19 @ 20:50:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0