Movie night

Datum: 2011-05-20 / Tid: 00:59:20
Idag har jag gjort mycket.
Åkte till Berta vid ett tiden tror jag det var. Fikade ute på balkongen med henne och Jenny. Sen följde jag med Jenny hem en sväng medan jag väntade in att klockan skulle slå krogöppning. Carro <3 ringde så vi surrade på ett bra tag innan jag begav mej in till stan. Gick runt på några ställen och sökte jobb. Nej tack vi är full styrka, nej tack vi är full styrka osv osv... hatar verkligen att söka jobb. Blir så nedstämd och tappar motivationen när man bara får nej överallt. Ska iaf tillbaka till olearys imorn för intervju. Kan ju hoppas att det blir nåt där. Vill ju verkligen jobba som bartender nu annars kommer jag ju glömma så mycket om jag inte håller igång det.
Efter stan mötte jag upp Johanna på max i birsta. Tog 100 år innan vi fick maten trots att det knappt var nå folk där. När jag väl fick min så var brödet helt bränt så det smakade satan. Gick tillbaka och sa till. Fick såklart en ny och när den var klar sa tjejen i kassan med snäsig ton: Hoppas den här smakar bättre nu då. Ja det hoppas jag oxå sa jag. Bitch.
Medan vi käkade funderade vi vad vi skulle hitta på sedan. Jag är ju van att ha människor omkring mej hela tiden nu så jag kan inte vara ensammen. Har aldrig haft problem med att vara med mej själv. Tvärtom har jag trivts med att vara ensammen från time to time. Men inte nu. Så vi bestämde att vi skulle gå och se nya pirates filmen. Den var jättebra. Johnny Depp är så grym som Jack Sparrow. Den var lite annorlunda än dom andra filmerna men bra ändå. Vi såg den i vanligt format men jag tror nog att den skulle vara häftig i 3D.

Imorgon ska jag skjutsa Jenny till frissan. Boooo, måste kliva upp vid 8 senast imorn bitti. Klockan är då 13 i thailand och jag brukar inte ens vara vaken den tiden där. Jobbisch. Men vad gör man inte för sin syster. Sen far vi på stan och käkar lunch och väntar på att klockan slår 14 så jag kan gå till olearys och slå på charmen. Om det ens finns någon sådan.



Fika ute på ballen är inte dumt :)







Mormors syster Berta och Jag <3


Kommentarer
Postat av: Broder Mattias

Lycka till Lini! :)

2011-05-20 @ 07:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0