Rock city!

Datum: 2011-05-15 / Tid: 11:31:05
Sorry för dålig uppdatering de senaste dagarna men det har inte funnits någon tid att uppdatera.
Fredag den 13:e var rolig. Jag, Joe, Chris och Alicia gick till white room vid tolv tiden. Träffade mina förra arbetskompisar Paul och Anthony. Har inte sett dom på ett tag så det var roligt att se dom. Efter ett par timmar kom Tienie och Lauren. Då gick vi till rock city och rockade lös till Metallica. Grymt roligt. Vid 5 tiden åkte Lauren och Tienie hem. Jag och Joe gick runt på bangla och ville inte åka hem. Försökte hitta stället jag spelade biljard på tidigare i veckan men det var omöjligt. På bargatan under Hollywood har dom biljardbord så vi gick dit men dom hade stängt borden så det sög. Klockan var då närmare 6 så hela bangla hade stängt. Bara att fara tillbaka hem. Jag övertalade Joe att vi skulle ta moppetaxi hem. Rätt svårövertalad men det gick tillslut. Klämade ihop oss på en moppe och Joey skrattade till och med halva vägen hem. Kul med moppetaxi.
När vi kom hem hämtade jag ner min dator så vi kollade på annoying orange och drack öl fram till 8 tiden. Då jag inte var ett dugg trött sprang jag bort till bangla igen för att hälsa på Youssef. Han hade blivit arresterad för att han jobbade. Hahaha, ett tag på polisstationen och 2000 bath senare hade dom släppt honom. hehehe.



Anthony och Joe



Samma, samma och Chris



Lite här och där på bargatorna så finns det detta spik spel. En hammare, ett slag var, den som först får ner spiken vinner. Kan ta väldigt lång tid om personerna är fulla. hehehe



Anthony <3 och jag



Chris, Paul, Anthony och Joe



Jag och Jessie. Dom "blodiga" handavtrycken på Jessie är från Youssef som var utklädd. haha



Lauren, Moi, Alicia



Tienie och vi på rock city



En thai som jobbar på rock city. Han är skojjig



Rock n roll!!

Kommer sakna detta så sjukt mycket. Önskar jag träffat Lauren tidigare och inte min sista vecka. Har så grymt kul med den bruden.

Igår följde vi med nå aussie tjejer till nån bar. Skit tråkigt ställe. Jag och Lauren sa till grabbarna att vi måste gå på toa. Vi sprang, då menar jag det oxå, vi SPRANG, till en annan bar tog några sambuca och B-52 shottar innan vi gick tillbaka. Lika tråkigt efter shottarna så då gick vi iväg mot bangla road för att för 3:e gången i rad se Metallica tribute bandet. Såg nästan hela showen innan vi blev hungriga och behövde mat. Gick på pizza company, beställade en stooor pizza med pepperoni, 3 minuter efter att vi beställt kommer det in 2 aussie killar och ska beställa. Hon i kassan säger: sorry we close. Hahaha, vi försökte övertala henne att låta dom beställa men icke. Surrar ett tag på med dom, sen blir det i vanlig ordning moppe taxi. Killen körde fort, riktigt fort, vi skrek av skratt, trodde vi skulle dö, killen tar det som att han ska köra ännu fortare, vi skriker ännu mer. haha. När vi kommer hem till baren sitter Joe därnere. Vi käkar pizza och surrar fram till 7 kanske. Sen sängen.

Nu ska jag snart ner och jobba min sista dag här för denna gång. Buuhuu. Tråkigt. Kommer sakna detta. Men vi ses snart igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0