Vad är det för fel på folk!

Datum: 2011-05-09 / Tid: 20:05:24
Ingen bra dag på jobbet idag. Fick inte in en enda. Varken jag, joe eller tini. För några dagar sedan lockade jag in ett gäng med killar från australien. JACKPOTT! Dom har kommit varje kväll sen dess och käkat bbq och druckit massa massa buckets. Så det är ju bra iaf.
Idag har vädret varit jätteskumt. Det har regnat till och från hela dagen och när vi började jobba så frös jag till och med. Hur mycket kommer jag då inte frysa när jag kommer hem till sverige nästa vecka. Vill inte!
Idag hade jag en sån där tsunami dag igen för det var verkligen höga vågor på havet. Var tvungen att lätta mitt hjärta för mina nya sydafrikanska vänner. Det enda vi kom fram till var samma som jag och Charlie kom fram till: RUN FAST! Jag måste sluta nojja.
Det jag menar med rubriken är att folk som passerar oss på beach roaden är så jävla sura och griniga. Dom ser ut som deras mamma just dött eller nåt. Fel att vara lite glad när man är i underbara thailand och har semester. Vi gjorde en liten undersökning och kom fram till att 2 av tio ser glada ut. Resten ser ut som.. ja som om någon nära dött.

Hehehe, måste berätta om imorse. Klockan halv 7 vaknar jag av min telefon ringer. Det var min svenska vän Youssef som frågade om han fick sova hos mej. Sova, tänkte jag, klockan är ju fan halv 7. Haha, både el och vatten var avstängt hemma hos honom och det betyder ingen AC. Jag har varit hemma hos honom och utan fläkt så är det sviiiin varmt. Stackarn hade legat på golvet vid dörren i 3 timmar och försökt sova och samtidigt nästan dött av värmeslag. När han berättade det fick jag först skadeglädje, rätt åt honom. Men nu tycker jag synd om honom. Haha.

Ligger i sängen nu och kollar på min filmkanal. Dom visar filmer dygnet runt på löpande band och just nu visas Marley and Me. Ska se en stund till sen blir det natten. Tänkte lägga in lite bilder först bara:



Jag och en U.S Navy kille. Barry.



Charlie bakom baren och Barrys kompis Kyle på andra sidan.



Chiwa tycker om att sova vid mina fötter <3



Taget från baren



Älskade Swedenglish bar



Taget utanför baren. Vägen till beachroaden



Ingen dålig utsikt på arbetsplatsen :)



Vägen åt vänster



Vägen åt höger



Igår var jag hundvakt åt Chiwa så efter jobbet gick vi ner på stranden en sväng. Lill gumman som var sååå liten för 6 veckor sedan har blivit så stor nu <3

Åter till Marley and Me!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kul att se lite bilder! Idag har det varit sommarvärme här hemma, +26 grader på lunchen :) Förhoppningsvis ska du inte behöva frysa ihjäl när du kommer hem.

Kramis

2011-05-09 @ 21:25:02
Postat av: Broder Mattias

Ja du kommer INTE frysa om det är sånt här väder när du kommer hem!! :)

2011-05-09 @ 23:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0