Armwrestling @ swedenglishbar

Datum: 2011-11-14 / Tid: 13:55:42
För ett tag sen fick Joel för sig att bryta arm med en av våra fulla gästern. Det var rätt kul.
Joel utmanade en 16 årig kille som just vaknat till liv efter att ha däckat i beanbagsen. hehe





Joel tog honom lätt med tanke på hur killens tillstånd var. hehe



Sen blev Lee utmanad av en kille från australia. Lee förlorade btw. (mohahaha)



Sen var det Charlie tur. Han var inte glad över att behöva bryta arm.



Han skyllde på massa grejer för att slippa, bland annar att skjortan gjorde illa armbågen när han lutade den mot bardisken.



Jag minns inte ens om det blev någon seriös armbrytning där. Tror inte det. Om det blev så förlorade nog uncle charles :)

Igår kände inte charlie för att jobba. Det gjorde jag.
Idag är det imbytta roller. Charlie känner sig så utvilad och fresh och jag är så trött att jag nästan somnar på bardisken. Så jag tänkte jag skulle låta charlie göra lite extra jobb ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0